inför.........


Den här julskivan har spelats hela eftermiddagen hemma hos oss, kan verkligen rekomendera den varmt.

Nu har jag än en gång städat huset denna veckan, vill ju att allt ska vara perfekt inför morgondagen. P är och inhandlar lite glögg och julöl på systemet, vi ska spela bingolotto ikväll. Det är något vi bara gör på uppesittarkvällen och så slår vi in julklapparna och bara myser. Härligt.

Jag måste säga tack för alla fina julkort vi har fått .


Här ligger några av alla julkort vi skulle skickat, jag har till och med gjort egna som jag inte ens hittar.
Så till de som känner sig glömda och till alla andra med önskar jag en fantastiskt härlig juafton...
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0