god morgon........

Jag har inte sovit särskilt gott inatt, Både jag och My vaknade när P skulle till jobbet klockan 5 i morse, sen låg hon och vred på sig , ville ha vatten. tillslut somnade hon om och jag med tills Victors klocka började ringa...Fick gå upp och väcka Victor som inte hörde någonting, bah....

Nu är vi i alla fall uppe och tittar på Dora och dricker kaffe och välling.

Det är nobelfest på dagis idag, barnen ska vara finklädda och fröknarna serverar barnen mat på fint uppdukat bord med dukar och fint porslin, jag tycker det är en rolig tradition de har på dagis och att uppmärksamma nobeldagen är bra.

Igår hade vi fikagäster på eftermiddan, Annalill och hennes kidds var här och lekte en stund sen tog vi oss en promenad för att arbeta bort kakan. Det är skönt att promenera på kvällen och att komma hem lite småfrusen med röda kinder är härligt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0