förberedelser......

En soft förmiddag.
Vi åkte en sväng till torget för att köpa huvudvärkstabletter på apoteket, kan vara bra att ha imorgon.. ;)
Jag gick förbi MQ och naturligtvis slank det ner en tunika/klänning i en påse, vet inte om jag ska ha den ikväll men den var väldigt fin och enkel med knappar på snedden liksom, svårt att förklara men jag får ta kort en annan dag.

Nu har jag förberett för ikväll. Potatisgratängen är färdig att åka in i ugnen. Till det serveras det fläskfile som jag späckat med örter och smör, sen lindade jag bacon runt hela härligheten, mums.
Förrätten vet jag inte vad det ska bli, mina gäster ville ta med det och det blir spännande att få se.
Dessert blir glass med varm chokladsås som jag gör själv och toppas med hallon...

Nu önskar jag alla mina bloggisar en superhärlig nyårsafton var ni än är.....Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0