fixareftermiddag.........


Dessa fantastiskt söta och varma tofflorna köpte jag till mig idag...

Nu har jag och P varit och fixat det sista inför julen. All mat och Noels glas och strumpbyxor och mascara är inhandlat.

På en av våra miljoner skoaffärer, (scorett) hade de halva priset på nästan alla vinterstövlar, så P tyckte att jag fick välja mig ett par. Det blev ett par vagabond, halvhöga, är sååå glad för stövlarna. När jag provade dem hemma igen hade de lagt i en för liten storlek i kartongen, shit tänkte jag, nu finns de säkert inte kvar i affären med rätt storlek då det var mycket folk som ville fynda. Vi ringde ner och de skulle lägga undan rätt storlek, så P är nere och byter dem nu...vilken tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0