en djävul bakom örat....

Har ni också kännt att ibland när man träffar vissa människor så känner man ett agg med en gång mot de människorna utan att man faktiskt känner dem...
Det kan ju hända att de är supertrevliga människor men kemin stämmer liksom inte.

På jobbet har jag ju samma gäster varje dag som kommer och äter hos mig och de är jättetrevliga och jag tror de tycker det samma om mig, men så har jag en gäst, varje gång hon kommer får jag liksom horn i pannan. Jag tycker inte om henne. Hon pratar skånska högt och tydligt och när hon står i kön för att ta mat så hör man henne gnälla, det spelar ingen roll vad det är för mat , hon måste gnälla. Nu har jag börjat tröttna på henne och har faktiskt börjat svara henne och jag kan vara ganska tyken, vilket egentligen går emot min yrkesstolthet, men ibland tröttnar man på att höra folk klaga utan någon som helst mening..


Kommentarer
Postat av: Julia

I know what you mean......Har också en person som jag inte tål...men inte känner. En mamma på dagis....blä!

2008-12-11 @ 19:38:56
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: Maria

Förstår precis.

När jag jobbade i butik så hade jag ett par såna kunder =)

2008-12-12 @ 09:23:24
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Betty

På gnälltanten bara, ge henne en omgång ;)

2008-12-12 @ 15:23:19
Postat av: veronica

vad skönt att höra att jag inte är ensam om såna här tankar om andra, haha

2008-12-12 @ 17:03:13
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0