var tog huvudet vägen????

Vet inte vad det tagit åt mig men ibland tror jag att jag har mitt huvud under armen eller nått.
Skulle koka en kopp te alldeles nyss och glömmer av kastrullen på plattan , känner att det luktar bränt ända in i vardagsrummet, P få spola kallt vatten så det slutar att osa.
Häromdan gjorde jag våfflor till mig och My, drar ur sladden när jag är klar, går hemifrån, kommer hem igen , lägger My, duschar, P kommer hem sent på kvällen och ser att jag dragit ur kaffekokarens sladd istället för våffeljärnets, det har börjat lukta bränd plast, bara att slänga järnet. Blir rädd att nått ska hända när inte P är hemma och kan kolla mig.  Får skärpa till mig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0