idag

När jag kom hem från jobbet idag ekade det tomt här hemma, P och My var iväg och lekte på stranden med Tomas och Emil, sen hade de fikat på Mc Donalds, Emil hade ramlat i vattnet från bryggan och blivit aldeles plaskvåt , tur att min älskade man hade med sig extra skor som Emil kunde låna av My.
Senare när älsklngarna hade kommit hem skulle vi cykla till mariagården och fika men tyvärr stängde de redan klockan 16 idag så vi fick en knasig ide om att vi skulle till returvaruhuset istället.
Både jag och P är äckelmagade och vi fick panik när My skulle hoppa i de gamla sofforna och ta i allt hela tiden, typiskt barn, det luktade unket med ,så vi cyklade till ok istället och köpte ett paket kakor och fikade hemma med.

 Cookies 2 Pie Cake 2 






Kommentarer
Postat av: Betty

Vad är returvaruhuset för nått?

2008-08-26 @ 20:22:05
Postat av: virre

secondhand. där finns allt från sängar och möbler till porslin, kläder och skruvar. jag köpte i våras glasrutan till min jordgubbslåda där.

2008-08-26 @ 20:49:41
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: Catharina

Era små kakmonster !Mycket fikande i den här söta fina bloggen tycker jag ler

2008-08-26 @ 21:02:41
Postat av: virre

cattis. det är ju underbart med fika. Fast egentligen äter vi nästan aldrig kakor, utan dricker massor av kaffe eller latte. ;)

2008-08-27 @ 17:44:40
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0