morgonfika och cykeltur


Halv tio i morse tog vi cyklarna och åkte iväg, vi kom till stora höga och vägen som går på insidan bort mot getskär, där hittade vi en mysig plats vid vattnet och drack vårt morgonkaffe.
  
Kolla den sista bilden ovan , vad lågt vatten det är, vi gick där och det var jättegeggigt, naturligtvis halkade jag till när jag höll My i handen och hon ramlade i geggan. Tur att jag hade extra byxor med...

På vägen hem stannade vi på en handelsträdgård och vi köpte krukor och blommor till köksfönstret som jag lastade på min cykelkorg tillsammans med kaffetermos handväska och tröja, snacka om packåsna..


Det blev fint i fönstret i allafall......


Kommentarer
Postat av: Betty

Jättefint!

2008-09-01 @ 09:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0