målarpyssel

Vi cyklade upp till min kusse( annalill ) efter jobbet, jag och My. (Vi bor väldigt nära varann) Vi drack kaffe och ungarna lekte, det var varmt och skönt idag. Annalill drog fram målardukar som hon inhandlat dagen till ära och jag cyklade hem och hämtade färg och sen satte vi igång med våra konstnärliga talanger ;)
Medans vi mammor var koncentrerade passade busungarna på att plocka maskar och jord som de la in i micron i lekstugan och sedan granskade under ett förstoringsglas, det var jättespännande tyckte det. Det är så härligt att se My leka med sina vänner utomhus och hitta på bussaker, bli lerig och ha skoj..
Tyvärr blir det inget foto av våra vackra tavlor för jag glömde helt att ta med väskan där kameran är.
   När vi kom hem ville My ha välling med en gång och satte sig på mattan med nappen och snutten och grodis och väntade på att jag skulle servera vällingen, hon var såå trött efter allt bus med sina sysslingar och sin första dagisdag på 6 veckor att hon somna nästan direkt vi la henne i sitt rum.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0