lockig

Vet inte om jag ska hata vädret eller mitt hår, regnet gör inget så länge jag ändå jobbar heltid, men mitt hår står inte ut. Jag är ju född med afrokrull som har blivit till långt lockigt hår som har blivit till rena rama frizzburret i det här fuktiga vädret.
När jag var liten skulle min mamma klippa lugg på mig och drog ner luggen över ögonen och klippte, bara det att när håret torkade krullade luggen upp sig och blev jättekort...... Vi gör fläter i håret, då ser inte luggen lika kort ut sa mamma??? jag gick på det ialla fall, hi hi
Har ett otaliga gånger gjort rakpermanent, men håret krullar sig ändå.
Egentligen gillar jag mitt hår, men behöver bra produkter i det som jag inte har hittat nånstans. Min syrra tippsade mig om LOCKIG.SE.  Jag beställde därifrån idag, hoppas att jag blir nöjd för det var ganska dyrt, men det kan det va värt .  Sidan är bra även för er med rakt hår som har lite fall i det, man får bra tips därifrån.
Ska uppdatera med recension av produkterna jag köpte när de är testade.


Kommentarer
Postat av: Julia

Den som ändå hade en liten lock!

2008-08-13 @ 21:11:40
URL: http://julianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0