kalas igen

Mormor och Opa, min farmor och Mys farmor och min syrra med hennes kidds var här idag och åt lunch.. Det var skönt väder så vi kunde sitta ute, men det var jobbigt med alla getingar som inte lyckats försvinna än tyvärr.
Men jättekul att min farmor kom som är 80 år iår, det blir allt för sällan jag ser henne eftersom hon bor i stan ( göteborg )  My och Elvira lekte ovanligt bra idag, dom lekte med Mys my little ponny slott och så har dom börjat med rollspel.
 kortet är från i höstas


På eftermiddan åkte jag och köpte sushi till mig, P och Ps mamma. My åt riset och gjorde tappra försök att plock upp riset och doppa det i sin ketchup med pinnarna, tyckte hon var jätteduktig och hon fick faktiskt upp små smakbitar.
Efter en sån händelserik dag kan man inte hjälpa att man somnar i puffen efter vällingen.....

sov gott min skatt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0