ikea


Vi tog en sväng till ikea idag ,jag och My. Jag köpte ett soffbord till soffan vi inte fått än :(  men det är skönt att ha det hemma när soffan kommer nästa vecka. Det blev inte så mycket mer, jo doftljus ville My ha och en vattenkaraff till mig. Sen fikade vi och My åt upp en hel fralla och en hel bulle, det tillhör inte det vanliga att allt äts upp.
På eftermiddan blev det lek och bus med Ida hemma hos dom, My var jättetrött och det blev en del gnäll och skrik men dom hade kul mellan fighterna, tjejerna.När vi kom hem skickade jag iväg Victor och My till kiosken för att köpa lite lördagsmys, så nu sitter dom och knaprar chips på mattan här brevid mig. P slutar strax jobbet och då blir det en soft lördag och paketinslagning för My fyller 3 år imorgon.
Ha en sköön lördag alla.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0