här kommer bilden tjatmostrar ;)


Så här blev det!!! svårt att få med hela vardagsrummet men ni som känner mig vet ju hur det ser ut för övrigt.

 Taket som blev vitt. Ska försöka få till något kul på väggen bakom soffan oxå. Funderar på nått coolt tyg, nån som har en ide??  Fondvägg har vi ju redan på en annan vägg.
Vi tog bort den gamla fotöljen idag och var iväg och köpte en stor vas som vi satte svarta pinnar i, det blev faktiskt bra, Maria min kompis ska ha den andra vita fotöljen nu när hon flyttar till en trea.. 

Kommentarer
Postat av: Julia

DET BLEV JU KANONFINT!

2008-08-20 @ 19:04:47
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jättefint vännen ! Soffan ser härlig ut att hänga i med Ikeakatalogen & en stor kopp te.....

2008-08-20 @ 19:15:18
Postat av: Julia igen

BTW tycker jag inte att du skall ha något på väggen...Ev en tavellist med levande ljus kanske.... Tycker dt e fint som det e:-) Ses på fredag....Om vi får tid kikar jag gärna in en snabbis!

2008-08-20 @ 19:33:09
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: Betty

ÅÅÅÅHHHHHH VA FIIIIIIIIIIIIINT, ÅÅÅHHHH vad jag är avis ;)



Tycker inte heller att du skall ha något tyg bakom.

I så fall en vit tavellist med fina tavlor på =)



2008-08-20 @ 19:42:43
Postat av: virre

tack vad ni e snälla!!!

det är inte dumt med en tavellist ;)

chatarina, jag har aldrig njutit så mycket av att dricka te förut.

Julia, självklart ska ni kika förbi innan.

betty, ni är välkomna när som helst.

ni andra med för den delen....

2008-08-20 @ 19:59:21
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0